Izkoristi brezplačno poštnino za nakupe nad 24,99€

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine Moja-tiskarna.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

S spletno trgovino moja-tiskarna.si upravlja podjetje Enzo grafika d.o.o.

Prosimo, da pozorno prebereš splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj te ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopiš v našo spletno trgovino. Šteje se, da si z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjen/a s celotno vsebino splošnih pogojev in si v ponujene splošne pogoje privolil/a brez omejitev.

Storitve spletne trgovine lahko koristiš kot registriran uporabnik ali kot gost. 

Nakup lahko opraviš kot registriran uporabnik ali kot gost. Priporočamo pa ti registracijo, saj registriranim uporabnikom ponujamo ekskluzivne popuste.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

1. POSTOPEK NAKUPA

Če si želiš ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskaj med izdelki. Enostavno lahko tudi poiščeš izdelke z iskalnikom.

Ko najdeš izdelek, ki ga želiš naročiti, klikni ikono “Dodaj v košarico''. Zgoraj desno v KOŠARICI lahko spremljaš, koliko artiklov imaš v njej.
Ko želiš opraviti nakup v KOŠARICI klikneš gumb “Zaključi nakup” ter sledi korakom nakupa.

KORAKI PROCESA NAKUPA:

1. KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremeniš količine izbranih izdelkov.
Klikneš gumb “Zaključi nakup”. Preusmerili te bomo na našo stran za zaključek plačila.
2. KONTAKTNE INFORMACIJE: Vpiši svoje podatke ali pa se vpiši z uporabniškim imenom in računom.
Klikneš na gumb “Nadaljuj na izbiro dostave”.
3. PODATKI O DOSTAVI: Tu lahko urediš podatke za dostavo.
Klikneš na gumb “Nadaljuj na plačilo”.
4. IZBIRA PLAČILA: Izberi priljubljeno metodo plačila in nadaljuj na korak “Pregled naročila”.
5. PREGLED NAROČILA: Preglej in preveri, če vse štima.
6. ZAKLJUČEK NAKUPA: Nakup je potrjen. Izpiše se vam vaša številka naročila. Vse informacije o naročilu prejmeš tudi na tvoj e- naslov.

2. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • PREDRAČUN: Pri tem plačilu znesek nakažeš na naš transakcijski račun
  • PAYPAL

3. CENE

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).

Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.

Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

4. ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval tvojo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščeš, ne da bi moral/a razkriti svoje osebne podatke, na primer tvoje ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo tvoj IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljaš, in tvojo splošno aktivnost na naši spletni strani. Če v svojem brskalniku izklopiš piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo tvoje osebne podatke. Podatkov, ki nam jih bosš posredoval/a, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

5. NAROČANJE

ZAVRNITEV NAROČILA

Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Uporabnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

OBDELAVA NAROČILA

Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

HRANJENJE NAROČILA

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Uporabnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

ODSTOP OD NAROČILA

Uporabnik lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 15 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Izjema so artikli, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati. Izdelkov, naročenih po strankinih žaljah (izdelki po naročilu) ni možno reklamirati.

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Uporabnik mora blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu na naslov podjetja.

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino zmanjšano za manipulacijske stroške (poštnina in bančna transakcija) takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR-kupca.

REKLAMACIJA NAŠEGA IZDELKA - NE PRODAJNEGA ARTIKLA

V primeru, da z izdelkom nisi zadovoljen/na, nam to sporoči preko elektronske pošte v roku 2 dni po prejemu pošiljke. Skupaj bomo našli rešitev. V primeru, da si nam poslal/a datoteke za tisk, ki so slabe kakovosti ali pa niso pripravljene po naših navodilih, ki so objavljena na naši spletni strani oz. smo ti jih podali ob naročilu, reklamacij ne bomo upoštevali. Prav tako ne upoštevamo reklamacij, če nam boš poslal/a gradivo za grafično oblikovanje, ki bo neprimerno pripravljeno ali slabe kakovosti.

5.1 SPREMEMBA CENE

Pridržujemo si pravico do sorazmernega zvišanja cene, če se zvišajo cene materiala in storitev dobaviteljev,kljub pogoju v 3. točki, kadar:

  • prejmemo plačilo po predračunu po preteku 3 dni od poslanega predračuna

5.2 AVTORSKE PRAVICE

Vse izdelane računalniške datoteke, nastale v postopku naročila, so v lasti Enzo grafika d.o.o.. V ponudbi na spletni strani ali v ponudbi po e-pošti ali na predračunu je določeno, katere avtorske pravice oz. kakšno licenco vključuje cena grafičnega oblikovanja in/ali tiska.

a) Datoteka za predogled PDF:
uporablja se izključno za predogled tiskovine. Datoteka za predogled vključuje licenco za distribucijo. Datoteka za predogled ne vključuje licence za tisk (reprodukcija), niti licence za predelavo.

b) Datoteka za tisk PDF:
uporablja se za tisk. Datoteka za tisk vključuje licenco za distribucijo in tisk (reprodukcija). Datoteka za tisk ne vključuje licence za predelavo.

c) Odprta datoteka:
uporablja se za predelavo. Odprta datoteka vključuje licenco za distribucijo, za tisk (reprodukcija) in za predelavo. Odprta datoteka ne vključuje licence za uporabljene pisave (fonte). Pisave so pretvorjene v krivulje (outlines, curves).

Nakup datotek za tisk PDF ali odprtih datotek je možen, vendar to velja samo za neizključni prenos materialnih avtorskih pravic za distribucijo, reprodukcijo in predelavo datotek. Za ceno posamezne licence nas kontaktiraj. Izključni prenos materialnih avtorskih pravic ni možen! Brez našega pisnega dovoljenja ali veljavne licence, distribucija datototek, reprodukcija datotek in/ali predelava datotek, ki jih stranka prejme v postopku izdelave ali kasneje, ni dovoljena! Pri morebitni kršitvi avtorskih pravic bomo postopali v skladu z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah, ter uveljavljali sodno varstvo oz. povračilo premoženjske in/ali nepremoženjske škode. Ne spreglejte avtorskih in drugih pravic avtorjev in lastnikov slik, fotografij, logotipov, clipartov ter drugih grafičnih elementov (copyright).

6. DOSTAVA

Blago pošiljamo prek podjetja Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Pakete oddajamo dnevno, ob 11.00 uri.

Za naročila nad 40€ je poštnina brezplačna.

Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.

Upoštevaj, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti ...) podaljša.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije. Če želiš naročiti naše izdelke v Sloveniji, vendar jih želiš dostaviti na območje zunaj ozemlja Republike Slovenije, prosimo, da nam pišeš na elektronski naslov info@moja-tiskarna.si.

V primeru, da te ob dostavi pošiljke ni doma, ti pismonoša v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu, ki ga prevzameš na pošti. Če le tega ne prevzameš v roku 10 dni, te pošta še enkrat poskuša kontaktirati. Po 14 dneh čakanja na tvoj prevzem se paket vrne v skladišče trgovine moja-tiskarna.si. O tem te obvestimo in na tvoja nadaljnja navodila za dostavo čakamo še 10 dni. V primeru, da blaga ne želiš prevzeti, si spletna trgovina moja-tiskarna.si pridržuje pravico, da ti zaračuna manipulativne stroške v višini 10 €.

7. REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Tvoje izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do tebe prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

8. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Podjetje Enzo grafika d.o.o. ne odgovarja za premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi morda nastala uporabniku zaradi uporabe, distribucije ali nadaljnje prodaje naročenih storitev in/ali izdelkov. Prav tako ne odgovarja za premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi morda nastala naročniku, zaradi morebitne manjše kvalitete tiskovin oz. naročenih storitev in/ali izdelkov ali zaradi prekoračenega roka dobave, razen če je zato pred naročilom sklenjen posebni pisni dogovor ali pogodba, kjer so stroški ali morebitna škoda vnaprej določeni s pogodbeno kaznijo oz. penali. Kadar pride do kakršnekoli uporabnikove spremembe naročila po oddaji naročila, je naša odgovornost za morebitno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo popolnoma izključena.

 

Aleš Grm, direktor
27.4.2020, Domžale